Regulamin
Regulamin serwisu i świadczenia usług
Definicje najważniejszych pojęć stosowanych w niniejszym regulamienie znajdziesz tutaj.
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu przez użytkowników i świadczenia usług przez Zleceniobiorcę na rzecz Zleceniodawcy.
1.2. Użytkownikami strony internetowej jest ogół osób ją odwiedzających, a użytkownikami Platformy mogą być wyłącznie pracownicy i interesariusze organizacji mających zawartą i obowiązującą w danym czasie umowę z WB 360°.
1.3. Użytkownik wchodząc na Stronę internetową lub Platformę akceptuje niniejszy regulamin. W przypadku braku akceptacji jego warunków Użytkownik powinien opuścić Serwis.
2. Korzystanie z serwisu
2.1. O ile nie stwierdzono inaczej, prowadzona pod marką WB 360° firma MacCo. jest właścicielem praw własności intelektualnej wszystkich materiałów zamieszczonych na Stronie www.wb360.pl. Wszelkie prawa własności intelektualnej są zastrzeżone.
2.2 Użytkownicy mogą uzyskać dostęp materiałów dostępnych na Stronie www.wb360.pl na własny użytek, z zastrzeżeniem ograniczeń określonych w niniejszym regulaminie.
2.3. Do treści znajdujących się na Platformie oferującej kanały obsługi, w tym wewnętrzny kanał zgłaszania nieprawidłowości, dostęp mają jedynie pracownicy i inni interesariusze organizacji, które zawarły z WB 360° umowę w zakresie świadczenia na ich rzecz dedykowanych usług abonamentowych. Dostęp, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest ograniczony okresem ważności abonamentu oraz posiadanymi uprawnieniami do uzyskania wglądu w określone zgłoszenia.
2.4. Treść konkretnych zgłoszeń dostępna jest jedynie Sygnalistom i osobom upoważnionym pisemnie przez Zleceniodawcę do obsługi zgłoszeń oraz dla WB 360° jako procesora danych (patrz:polityka prywatności oraz zapisy regulaminu dt. RODO w sekcji “Świadczenie usług”).
2.5. Zabrania się:
a. kopiowania lub ponownego publikowania materiałów umieszczonych na Stronie www.wb360.pl
b. sprzedaży, wypożyczania lub udzielania sublicencji na materiały umieszczone na Stronie www.wb360.pl
c. odtwarzania, powielania lub kopiowania materiałów zamieszczonych na Stronie www.wb360.pl
d. ponownego rozpowszechniania treści zamieszczonych na Stronie www.wb360.pl
e. ujawnienia danych lub informacji dotyczących zgłoszenia, w całości albo w części, jak również zabrania się wykorzystywania ich do celów innych niż określone w zgłoszeniu,
f. upowszechniania przez Sygnalistę lub podmiot obsługujący treści wiadomości w związku z dokonanym zgłoszeniem, za wyjątkiem sytuacji, w których ich ujawnienie stanowi obowiązek prawny, służy ochronie praw Sygnalisty lub podmiotu obsługującego zgłoszenie przed organami administracji publicznej lub wymiarem sprawiedliwości albo jedna ze stron zwróciła się do drugiej z pisemnym powiadomieniem o intencji upowszechnienia tych treści stronie trzeciej, a druga nie przeciwstawiła się w ciągu 7 dni roboczych w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
g. wglądu, posiadania i rozpowszechniania konwersacji między sygnalistą a podmiotem/osobą obsługującym/obsługującą jego zgłoszenie przez osoby nieuprawnione. W przypadku wejścia w posiadanie takiej konwersacji należy zgłosić ten fakt niezwłocznie za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej,
h. dzielenia się informacjami pozyskanymi bezpośrednio od sygnalisty lub osoby obsługującej zgłoszenie albo w jakimkolwiek charakterze uczestniczącej w postępowaniu lub pozyskanej w sposób nieuprawniony od osób trzecich,
i. kopiowania, reprodukowania, pobierania lub instalowania na żadnym urządzeniu ani serwerze platformy udostępnianej przez WB 360°, jak również innego oprogramowania, dokumentacji lub rozwiązań techniczno-organizacyjnych udostępnionych przez WB 360° w ramach realizacji Usługi.
2.6. Poza faktami i przepisami prawa, treści zamieszczone na Stronie WB 360° mogą stanowić analizy, interpretacje i opinie, a także zajęte stanowiska prawne, które stanowią wyłącznie efekt poglądów i koncepcji ich autorów - w tym zewnętrznych ekspertów - na podstawie posiadanej przez nich wiedzy i doświadczenia praktycznego. Mogą one okazać się różne od stanowisk innych specjalistów lub wykładni zastosowanej przez organy i instytucje publiczne w toku konkretnych postępowań, w związku z czym WB 360° nie gwarantuje ich jednoznacznej stosowalności w każdym przypadku. W zakresie przewidzianym przez obowiązujące prawo WB 360° nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zobowiązania, szkody, wydatki czy utracone korzyści spowodowane lub poniesione w wyniku wykorzystania treści zamieszczonych na niniejszej Stronie.
2.7. Każda osoba rozpatrująca zgłoszenia wyznaczona przez Zleceniodawcę, jak i każdy Sygnalista zapewnia i oświadcza, że:
a. jest uprawniony/a do dokonywania lub obsługi zgłoszeń w ramach Platformy internetowej i posiada wszelkie niezbędne licencje i zgody, aby to robić;
b. zgłoszenia lub udzielane na nie odpowiedzi nie naruszają praw własności intelektualnej, w tym między innymi praw autorskich, patentów lub znaków towarowych stron trzecich;
c. dokonywane zgłoszenie i odpowiedzi na nie są zgodne z prawdą lub opierają się na dowodach, bądź przesłankach pozwalających w sposób uzasadniony domniemywać ich prawdziwość,
d. zgłoszenia lub udzielane na nie odpowiedzi nie zawierają treści o charakterze oszczerczym, zniesławiającym, obraźliwym lub w inny sposób niezgodnym z prawem,
e. zgłoszenia lub udzielane na nie odpowiedzi nie będą wykorzystywane do pozyskiwania lub promowania działalności biznesowej, siebie lub innych osób ani obyczajów albo do prezentowania działań komercyjnych, a przede wszystkim działań niezgodnych z prawem.
3. Zamieszczanie odnośników do naszych treści
3.1. Następujące podmioty mogą umieszczać odnośniki do naszych treści pochodzących ze strony internetowej bez uprzedniej pisemnej zgody:
a. Wyszukiwarki internetowe;
b. Podmioty mające taką możliwość na gruncie przepisów bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
3.2. Organizacje te mogą zamieszczać odnośniki do naszej strony głównej, publikacji lub innych materiałów zamieszczonych na Stronie pod warunkiem, że odnośnik ten (a) nie wprowadza w błąd; (b) nie sugeruje, że jest sponsorowany, promowany lub uznany przez stronę linkującą oraz jej produkty i/lub usługi, jeśli nie jest to zgodne z prawdą; oraz (c) pasuje do kontekstu strony linkującej.
3.3. Zabrania się publikowania treści dokonanych przez sygnalistów zgłoszeń oraz ich dalszej konwersacji przez osoby nieuprawnione. Na podstawie dyrektywy o sygnalistach osobami uprawnionymi są sygnaliści, mogący przekazać formularz wstępny i konwersacje z czatu wraz z załącznikami w ramach zgłoszenia kanałem zewnętrznym lub późniejszego dokonania ujawnienia publicznego.
3.4. Dopuszczamy możliwość rozważenia i zatwierdzenia innych próśb o link od następujących typów organizacji:
a. powszechnie znanych źródeł informacji dla konsumentów lub podmiotów gospodarczych;
b. działalności internetowych typu dot-com;
c. stowarzyszeń lub innych podmiotów reprezentujących organizacje charytatywne;
d. dystrybutorów katalogów internetowych;
e. portali internetowych;
f. firm księgowych, prawniczych i konsultingowych; oraz
g. instytucji edukacyjnych i stowarzyszeń handlowych.
3.5. Zaakceptujemy prośby o link od wskazanych wyżej podmiotów, jeśli uznamy, że: (a) link nie będzie stawiał nas, naszych usług ani prowadzonej działalności w niekorzystnym świetle; (b) nie odnotowano u nas żadnych negatywnych zapisów związanych z daną organizacją; (c) korzyść dla nas wynikająca z widoczności hiperłącza rekompensuje brak nazwy WB 360°; oraz (d) link występuje w kontekście informacji ogólnych zasobów.
3.6. Podmioty te mogą zamieszczać linki do naszej strony głównej pod warunkiem, że link ten (a) nie wprowadza w błąd; (b) fałszywie nie sugeruje sponsorowania, promowania lub zaakceptowania witryny linkującej i jej produktów lub usług; oraz (c) wpisuje się w kontekst witryny linkującej.
3.7. Jeśli należysz do organizacji wymienionych w punkcie 2 powyżej i jesteś zainteresowany umieszczeniem linku do naszej Strony internetowej, zgłoś nam to za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej. W e-mailu należy podać swoje imię i nazwisko, nazwę organizacji / podmiotu, informacje kontaktowe oraz adres URL swojej witryny, listę adresów URL, z których zamierzasz linkować do naszej Strony, a także listę adresów URL naszej witryny, do których chcesz linkować. Odpowiedź otrzymasz w terminie 14 dni roboczych. Brak odpowiedzi nie oznacza zgody.
3.8. Zatwierdzone podmioty mogą zamieszczać odnośniki do naszej Strony w następujący sposób:
a. Używając naszej nazwy (marki lub firmy); lub
b. Poprzez zastosowanie ujednoliconego identyfikatora zasobów, do którego prowadzi odnośnik; lub
c. Stosowanie innych opisów naszej Strony internetowej, do której kieruje link, uzasadnionych z punktu widzenia kontekstu i formatu treści strony linkującej.
3.9. Nie wyrażamy zgody na wykorzystanie logo lub innych elementów graficznych WB 360° w celu umieszczenia linku bez umowy licencyjnej na wykorzystanie znaku towarowego.
3.10. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek treści, które pojawiają się na innych stronach internetowych. Zobowiązujesz się do zapewnienia nam ochrony przed wszelkimi roszczeniami, które zostaną postawione wobec Twojej Strony. Link(i) nie powinny być umieszczane na Stronie, która może być postrzegana jako oszczercza, nieprzyzwoita lub niezgodna z prawem albo która zachęca do łamania prawa bądź jego obchodzenia.
3.11. Zastrzegamy sobie prawo do zażądania usunięcia wszystkich lub wybranych linków kierujących do naszej Strony. Podmioty linkujące zobowiązują się do natychmiastowego usunięcia wszystkich linków prowadzących do naszej Strony w przypadku otrzymania takiego żądania z naszej strony. Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany niniejszych warunków i zasad linkowania w dowolnym momencie. Umieszczanie linków do naszej Strony oznacza akceptację i zobowiązanie do przestrzegania niniejszych zasad i warunków.
3.12. Jeśli zauważysz na naszej Stronie link, który z jakichkolwiek powodów jest obraźliwy, skontaktuj się z nami i poinformuj nas o tym w dowolnym momencie. Rozpatrzymy prośbę o usunięcie linku. Nie zobowiązujemy się jednak do usunięcia takiego linku, ani do udzielenia bezpośredniej odpowiedzi osobie zgłaszającej.
4. Świadczenie usług
4.1. Jeśli pomiędzy postanowieniami Regulaminu a Umową istnieją rozbieżności, postanowienia Umowy mają pierwszeństwo przed Regulaminem. W stosunku do regulaminu i umowy, subsydiarne zastosowanie mają odpowiedzi na pytania z sekcji FAQ na stronie www.wb360.pl .
4.2. WB 360° świadczy odpłatnie usługi w zakresie: (a) udostępniania wewnętrznego kanału komunikacji z sygnalistami na dedykowanej platformie internetowej, (b) przyjmowania zgłoszeń od sygnalistów, (c) obsługi zgłoszeń od sygnalistów, (d) archiwizacji zgłoszeń, (e) usług reprezentacji i asysty przed urzędami i instytucjami, (f) konsultingu skupionego na realizacji celów Zleceniodawcy w zakresie promocji kultury organizacyjnej i jej rozwoju, (g) prowadzeniu badań i szkoleń. Usługi wskazane w punktach (a), (b), (c) i (d) mają charakter usług abonamentowych.
4.3 Skorzystanie z usług świadczonych przez WB 360° wymaga uprzedniego podpisania Umowy chyba, że WB 360° odstąpi od tego warunku, a nie jest to wykluczone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku odstąpienia od formy pisemnej umowa przyjmuje formę ustną do której stosują się postanowienia niniejszego regulaminu, ze szczególnym uwzględnieniem wersji regulaminu z dnia zawarcia umowy.
4.4. Dostęp do Platformy udzielany jest w ramach wykupionego Abonamentu, w formie ograniczonej czasowo.
4.5. Minimalny okres na jaki wykupiony może zostać dostęp do usług abonamentowych wynosi 12 miesięcy, a maksymalny 36 miesięcy.
4.6. Platforma na której udostępniany jest wewnętrzny kanał zgłaszania nieprawidłowości jest ulokowana w całości na Serwerach Zewnętrznych. Użytkowanie Platformy jest możliwe wyłącznie w oparciu o dostęp do sieci internetowej i z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
4.7. Aktualizacja Strony, Platformy, Regulaminu, Formularza wstępnego, Polityki prywatności, innych polityk czy procedur lub przyjętych rozwiązań techniczno-organizacyjnych nie wymaga zgody Zleceniodawcy. Zleceniodawcy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu z co najmniej 7 dniowym okresem wyprzedzenia. Informacja ta udzielana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Zleceniodawcę w umowie adres e-mail lub poprzez udostępnienie odpowiedniego komunikatu na Platformie.
4.8. Platforma może podlegać okresowo konserwacji lub pracom rozwojowym, w konsekwencji czego wystąpić mogą okresowe przerwy w dostępie do Usługi. Zleceniobiorca zobowiązuje się do poinformowania Zleceniodawcy o pracach konserwacyjnych lub rozwojowych na przynajmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem. Informacja ta udzielana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Zleceniodawcę w umowie adres e-mail lub udostępniana w formie komunikatu na platformie.
4.9. Łączny czas prac konserwacyjnych i rozwojowych wiążący się z brakiem dostępu do platformy przez jej użytkowników nie będzie dłuższy niż 2% czasu w skali roku, tzn. gwarantuje się dostępność na poziomie minimum 98%.
4.10. Zleceniodawca ma prawo zgłaszać pomysły rozwojowe i propozycje racjonalizatorskie dotyczące działania i funkcjonalności platformy, przy czym wprowadzenie niektórych z nich może wiązać się z koniecznością dodatkowej zapłaty przez Zleceniodawcę na rzecz Zleceniobiorcy. WB 360° udzieli niezwłocznie informacji zwrotnej na temat możliwości i planu wdrożenia nowych rozwiązań lub ulepszenia rozwiązań istniejących. Zgłoszenia można dokonać poprzez kanał zgłaszania pomysłów rozwojowych i propozycji racjonalizatorskich dostępny na Platformie, przy wykorzystaniu następującego numeru NIP: 6912572060
4.11. W przypadku przekazania w obsługę do Zleceniobiorcy zgłoszeń od Sygnalistów, Zleceniodawca ma prawo dokonania zapytań związanych z podjętymi w ramach tej obsługi działaniami lub ich brakiem, a odpowiedź na zadane pytania zostanie udzielona niezwłocznie. Udzielenie odpowiedzi może wiązać się z naliczeniem przez WB 360° dodatkowych opłat uzasadnionych nakładem czasu i pracy włożonych w ich przygotowanie i przekazanie, a także wynikających z konieczności poniesienia dodatkowych wydatków niezbędnych dla przygotowania takiej odpowiedzi, o czym Zleceniobiorca zostanie uprzednio poinformowany, celem możliwości podjęcia decyzji o podtrzymaniu chęci uzyskania informacji określonego rodzaju.
4.12. W przypadku wykupienia abonamentu na usługę “wewnętrzny kanał zgłaszania nieprawidłowości” Zleceniobiorca zobowiązuje się do zapewnienia Zleceniodawcy dostępu do usługi przez cały czas trwania Umowy, jak również udzielania wsparcia technicznego dotyczącego obsługi Platformy w zakresie zagadnień nie wyjaśnionych na stronie internetowej w sekcji FAQ lub w ramach innych dostarczonych materiałów. Problemy te należy zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej. Odpowiedzi udzielane są w dni robocze w godzinach 10-16 w czasie uzależnionym od natury zadanego zapytania i aktualnych możliwości Zleceniobiorcy.
4.13. Wraz z wykupieniem abonamentu na wewnętrzny kanał zgłaszania nieprawidłowości Zleceniodawca otrzyma wzór procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, a jeśli ulegnie on zmianie w czasie trwania abonamentu, także do jego zmienionej wersji. Udostępnienie wzorca procedury nie obejmuje prowadzenia konsultacji ani negocjacji dt. jego zmiany ze Zleceniodawcą ani jego interesariuszami, a udział w nich przez Zleceniobiorcę jest dodatkowo płatny.
4.14. W przypadku dokonania zmian w przekazanym wzorcu procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, np. w toku przewidzianych Przepisami prawa o sygnalistach konsultacji z pracownikami, Zleceniodawca niezwłocznie przekaże Zleceniobiorcy przyjętą wersję procedury, z wyraźnym wskazaniem poczynionych zmian.
4.15. Skorzystanie przez Sygnalistę z możliwości dokonywania zgłoszenia ustnego przewidzianego w art. 26 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów nie jest objęte zakresem usługi wewnętrzny kanał zgłaszania nieprawidłowości i stanowi usługę nieabonamentową. Zleceniodawca może zlecić Zleceniobiorcy przyjęcie takiego zgłoszenia za dodatkowa opłatą.
4.16. W przypadku wykupienia abonamentu na usługę “Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w imieniu Klienta” Zleceniobiorca zobowiązuje się do informowania osoby wyznaczonej przez Zleceniodawcę, że wpłynęło nowe zgłoszenie i potwierdzeniu Sygnaliście otrzymania jego zgłoszenia w terminie 7 dni.
4.17. W przypadku wykupienia abonamentu na usługę “kanał zgłaszania pomysłów rozwojowych i propozycji racjonalizatorskich” Zleceniobiorca zobowiązuje się do zapewnienia Zleceniodawcy dostępu do usługi przez cały czas trwania Umowy, jak również udzielania wsparcia technicznego dotyczącego obsługi Platformy w zakresie zagadnień nie wyjaśnionych na stronie internetowej w sekcji FAQ lub w ramach innych dostarczonych materiałów. Problemy te należy zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej. Odpowiedzi udzielane są w dni robocze w godzinach 10-16 w czasie uzależnionym od natury zadanego zapytania i aktualnych możliwości Zleceniobiorcy.
4.18. W przypadku przekazania przez Zleceniodawcę w obsługę Zleceniobiorcy zgłoszeń od Sygnalistów, polegającej na podejmowaniu działań następczych w zakresie prowadzenia postępowań wyjaśniających, przekazywaniu sygnalistom informacji zwrotnych w przewidzianych terminach oraz dokonywaniu rozstrzygnięć w zgłoszonych sprawach wraz z przekazaniem zaleceń, co do dalszych działań następczych o charakterze naprawczym lub prewencyjnym albo też dotyczącym ochrony Sygnalisty przed działaniami odwetowymi, ten pierwszy ma możliwość wyboru: (i) sposobu przejęcia zgłoszeń w obsługę i (ii) sposobu rozliczania się za obsługę zgłoszeń.
4.19. Przejęcie przez Zleceniobiorcę zgłoszeń od Sygnalistów w obsługę może mieć charakter: (a) automatyczny lub (b) na życzenie. W wariancie (a) Zleceniodawca może przejąć obsługę zgłoszenia od Sygnalisty w dowolnym momencie, rozliczając się jednak za dotychczasową obsługę zgłoszenia, zgodnie ze stawką godzinową albo stosownie do postanowień ustępu 5.5 (zależnie od ustalonego modelu rozliczeń). W tym przypadku usługa obsługi zgłoszeń przez Zleceniobiorcę świadczona będzie od momentu otrzymania zgłoszenia chyba, że umowa lub regulamin w innym miejscu stanowią inaczej. W wariancie (b) Zleceniodawca wyraźnie i każdorazowo przekazuje konkretne zgłoszenie od Sygnalisty do obsługi Zleceniobiorcy w formie dokumentowej wraz z informacją o preferowanej formie rozliczania, a Zleceniobiorca potwierdza przyjęcie zgłoszenia w obsługę lub odmawia jego przyjęcia, czyniąc to bez zbędnej zwłoki. W tym przypadku usługa obsługi zgłoszeń przez Zleceniobiorcę świadczona będzie od momentu potwierdzenia przez niego przyjęcia zlecenia od Zleceniodawcy.
4.20. O ile umowa nie stwierdza inaczej, automatyczne przyjmowanie zgłoszeń w obsługę ma charakter domyślny.
4.21. Rozliczanie obsługi zgłoszeń od Sygnalistów przez Zleceniobiorcę może odbywać się w oparciu o jeden z następujących modeli rozliczeń (a) stawkę godzinową, (b) stawkę ryczałtową, (c) outsourcing limitowany, (d) outsourcing nielimitowany.
4.22. W przypadku rozliczania w oparciu o stawkę godzinową i usługi outsourcingu limitowanego oraz nielimitowanego, obsługa zgłoszenia będzie trwała do momentu zamknięcia zgłoszenia, a w przypadku obsługi ryczałtowej upływu ustalonego z góry czasu obsługi. Niezależnie od przyjętego modelu rozliczeń obsługa zgłoszenia ulega zakończeniu w przypadku przekazania oświadczenia Zleceniodawcy w formie dokumentowej o przyjęciu zgłoszenia do samodzielnej obsługi, zakończenia okresu trwania umowy na wewnętrzny kanał zgłaszania nieprawidłowości albo przedterminowego rozwiązania umowy.
4.23. O ile umowa nie stwierdza inaczej, zgłoszenia przejęte przez Zleceniobiorcę w obsługę sa w sposób domyślny rozliczane w oparciu o stawkę godzinową.
4.24. Obsługa zgłoszeń od sygnalistów rozliczana w oparciu o “stawkę godzinową” polega na rejestrowaniu czasu pracy nad zgłoszeniem, a w szczególności czasu spędzonego na Platformie i poświęconego na analizę zgłoszenia i wiadomości od Sygnalisty, pracy z użyciem specjalistycznego oprogramowania prawnego, prowadzeniu przesłuchań i konsultacji z pracownikami Zleceniodawcy za pośrednictwem telefonu, telekonferencji itd. Niepełne godziny rozliczane są w sposób proporcjonalny z zaokrągleniem do kwadransów.
4.25. Obsługa zgłoszeń od sygnalistów rozliczana w oparciu o “stawkę ryczałtową” polega na dokonaniu przez Zleceniobiorcę wstępnej oceny zgłoszenia od sygnalisty, a następnie oszacowaniu prawdopodobnego czasu pracy nad nim i dokonaniu wyceny do akceptacji Zleceniobiorcy.
4.26. Okres obsługi opartej o stawkę ryczałtową ma charakter estymacji i nie gwarantuje zakończenia obsługi zgłoszenia od Sygnalisty w tym czasie. W przypadku braku zamknięcia zgłoszenia od Sygnalisty w przewidywanym czasie, Zleceniodawca może zdecydować się na wykupienie kolejnego okresu obsługi ryczałtowej, przejść na dowolny inny sposób rozliczania obsługi zgłoszenia lub przejąć je do samodzielnej obsługi.
4.27. W przypadku występowania lub przewidywania występowania dużej liczby zgłoszeń od Sygnalistów, Zleceniodawca może skorzystać z dedykowanej usługi “outsourcing limitowany”, polegającej równoległej obsłudze określone liczby zgłoszeń, zależnie od wybranego wariantu - 2 zgłoszenia w pakiecie standard, 5 zgłoszeń w pakiecie midi lub 10 zgłoszeń w pakiecie maxi - za ustaloną z góry kwotę, która nie ulegnie zmianie niezależnie od ilości podjętych czynności oraz poświęconego na ich realizację czasu. Zgłoszenia w obsłudze określamy dalej mianem zgłoszeń otwartych, które po rozpatrzeniu są zamykane i nie wliczają się do limitu.
4.28. W ramach wykupionego abonamentu na usługę “outsourcing limitowany” Zleceniobiorca zobowiązuje się do obsługi zgłoszeń w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy w wymiarze objętego abonamentem limitu zgłoszeń.
4.29. Miesięczny limit zgłoszeń odnoszący się do usługi “outsourcing limitowany” oznacza maksymalną liczbę otwartych zgłoszeń w dowolnym momencie danego miesiąca, bez względu na liczbę zgłoszeń zamkniętych w tym miesiącu. Do przekroczenia tego limitu dochodzi jeśli w jakimkolwiek momencie danego miesiąca, liczba zgłoszeń otwartych jest wyższa niż dostępna w ramach wykupionego abonamentu.
4.30. Zgłoszenia w usłudze “outsourcing limitowany” wliczają się do limitu w każdym kolejnym miesiącu, aż do momentu zmiany ich statusu na “zamknięte”.
4.31. W przypadku wystąpienia zgłoszeń nadmiarowych Zleceniodawca otrzyma wiadomość e-mail na adres wskazany w umowie.
4.32. Od momentu przesłania wiadomości e-mail o nadmiarowym zgłoszeniu do Zleceniodawcy, zdecyduje on w ciągu 48 godzin o tym, czy chce przejąć obsługę zgłoszenia czy powierzyć ją Zleceniobiorcy w zamian za uiszczenie opłaty uzupełniającej. Decyzję swoją Zleceniodawca prześle na adres bok@wb360.pl wraz ze wskazaniem numeru ID zgłoszenia. Brak decyzji we wskazanym terminie oznacza automatyczne przejście zgłoszenia w obsługę Zleceniobiorcy i konieczność zapłaty za nią przez Zleceniodawcę.
4.33. Jeśli jednego dnia otrzymane zostanie zgłoszenie nadmiarowe i zamknięte zostanie inne obsługiwane dotychczas zgłoszenie, nie powoduje to konieczności dokonania opłaty uzupełniającej za obsługę zgłoszenia nadmiarowego, nawet jeśli zostanie ono przesłane wcześniej niż dokonane zostanie zamknięcie innego zgłoszenia.
4.34. Możliwość przejęcia obsługi danego zgłoszenia nadmiarowego od WB 360° albo przekazania samodzielnie obsługiwanego zgłoszenia nadmiarowego do WB 360° w czasie późniejszym niż wskazany w ustępie 4.32. jest możliwe na podstawie wniosku Zleceniodawcy na adres mailowy bok@wb360.pl . Oddanie obsługi zgłoszenia lub przejęcie jego obsługi przez WB 360° następuje od początku miesiąca następującego po miesiącu, w którym taki wniosek został przesłany chyba, że Strony ustalą inaczej w formie dokumentowej.
4.35. W związku z występowaniem zgłoszeń nadmiarowych Zleceniodawca może przejść na wyższą wersję abonamentu w dowolnym momencie trwania okresu na jaki został wykupiony za proporcjonalną dopłatą. Dokładna wartość dopłaty i czas przejęcia obsługi przez WB 360° jest obligatoryjnie potwierdzany w formie dokumentowej.
4.36. Zleceniodawca za określoną kwotę może nabyć również abonament na usługę “outsourcing nielimitowany”. w tym przypadku Zleceniobiorca zobowiązuje się do obsługi zgłoszeń w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy niezależnie od ich liczby, ilości podjętych w związku z ich obsługą czynności oraz poświęconego na nie czasu.
4.37. Zgłoszenia wraz z historią konwersacji z czatu i przesłanymi przez strony załącznikami będą przechowywane na serwerze WB 360° nieodpłatnie przez okres 12 miesięcy od momentu ich zamknięcia .
4.38. Usługi abonamentowe ulegają automatycznej prolongacie (tzn. przedłużeniu) na kolejne 12-miesięczne okresy, chyba że jedna ze Stron wypowie Umowę w oparciu o zasady opisane kolejnych ustępach.
4.39. Niezależnie od formy zawarcia umowy, jej wypowiedzenie wymaga formy pisemnej przesłanej na adres siedziby drugiej Strony wskazany w umowie, a jeśli uległ zmianie, wskazany w wiadomości e-mail informującej o zaistniałej zmianie albo przesłania wypowiedzenia w formie elektronicznej (Zleceniodawca winien wysłać je na adres e-mail bok@wb360.pl), opatrzonego godną zaufania formą podpisu elektronicznego lub skanu odręcznie podpisanego dokumentu opatrzonego pieczęcią firmową.
4.40. Umowę należy wypowiedzieć nie później niż na 14 dni przed upływem terminu na jaki został wykupiony abonament. W przypadku dokonania wypowiedzenia po tym terminie, wypowiedzenie wywiera skutek po upływie kolejnego okresu na jaki przedłużony został abonament.
4.41. Każda ze Stron ma prawo wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy druga Strona dopuści się rażącego naruszenia postanowień Umowy lub Regulaminu, pod rygorem nieważności we wskazanej powyżej formie przewidzianej dla wypowiedzenia umowy.
4.42. Wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym, o którym mowa powyżej, może być złożone po uprzednim wezwaniu drugiej Strony do usunięcia naruszeń w terminie 7 dni roboczych od dnia doręczenia wezwania. Wezwanie powinno być złożone drugiej Stronie z podaniem przyczyny wypowiedzenia i w formie przewidzianej dla wypowiedzenia umowy pod rygorem nieważności.
4.43. Zawinione przez drugą Stronę wypowiedzenie Umowy dokonane przez Zleceniobiorcę daje mu prawo do zatrzymania całej kwoty abonamentu na jaki zawarta została umowa oraz za usługi nieabonamentowe w tej części, w jakiej zostały one wykonane lub poczynione zostały już określone działania na rzecz ich realizacji.
4.44. Zawinione przez drugą Stronę wypowiedzenie Umowy dokonane przez Zleceniodawcę daje mu prawo do zaprzestania dokonywania rozliczeń wynikających z abonamentu lub uzyskania zwrotu kwoty abonamentu odpowiadającej wynagrodzeniu za okres od dnia rozwiązania Umowy do ostatniego dnia trwania abonamentu, w przypadku jeśli został on opłacony w całości z góry. Może on ponadto ubiegać się w zwrot środków wpłaconych na rzecz realizacji usług nieabonamentowych, w tym zakresie w jakim nie zostały one wykonane ani nie zostały wykonane prace lub inwestycje ze strony Zleceniobiorcy na rzecz ich realizacji.
5. Ceny i płatności
5.1. Aktualne ceny usług abonamentowych i nieabonamentowych są wskazane w cenniku dostępnym na stronie www.wb360.pl w zakładce “Oferta”. W razie wątpliwości za obowiązujące uznaje się ceny wskazane na stronie internetowej w momencie rozstrzygania tych wątpliwości, pomniejszone o przyznane rabaty.
5.2. Cenny podane w cenniku są cenami netto, przez co doliczone do nich zostaną obowiązujące w momencie dokonywania rozliczeń stawki VAT lub inne wymagane prawem daniny chyba, że istnieją lub w trakcie umowy zaistnieją przesłanki wyłączające uregulowanie tych należności oraz są one w danej sytuacji jednoznacznie spełnione, a Strony porozumieją się w tym zakresie.
5.3. W przypadku usług outsourcing limitowany i outsourcing nielimitowany, kwota wynagrodzenia jest ustalana indywidualnie i obligatoryjnie potwierdzona wiadomością z adresu bok@wb360.pl .
5.4. Samodzielne wykonanie przez Zleceniodawcę określonych czynności związanej z obsługą zgłoszeń od sygnalistów w przypadku usług (i) obsługi ryczałtowej, (ii) outsourcingu limitowanego i (iii) outsourcingu nielimitowanego, nie obniża kwoty ustalonego wynagrodzenia.
5.5. Przejęcie do samodzielnej obsługi przez Zleceniodawcę obsługi zgłoszeń od sygnalistów, które zostały uprzednio zlecone (automatycznie lub na życzenie) do obsługi przez Zleceniobiorcę w ramach usług (i) obsługi ryczałtowej, (ii) outsourcingu limitowanego i (iii) outsourcingu nielimitowanego, zwalnia Zleceniodawcę z konieczności opłacenia ustalonych kwot za rozpoczęte miesiące obsługi. Zleceniodawca jest jednak zobowiązany zapłacić wymagalne kwoty za miesiąc, w którym dokonuje rzeczonego przejęcia.
5.6.W przypadku świadczenia usług nieabonamentowych, których cena nie została określona w cenniku na Stronie internetowej ani w Umowie, lecz wynikają one z niniejszego Regulaminu, obowiązuje stawka godzinowa wskazana w cenniku dostępnym na stronie www.wb360.pl w zakładce “Oferta”.
5.7. Wycena usług niewskazanych w cenniku na Stronie internetowej ani nie wynikających wyraźnie z niniejszego regulaminu musi być obligatoryjnie potwierdzona wiadomością z adresu bok@wb360.pl .
5.8. Archiwizacja zgłoszenia wraz z historią konwersacji z czatu i przesłanymi przez strony załącznikami na serwerze należącym do WB 360° na okres dłuższy niż przewidziany dla wykupionych usług abonamentowych wiąże się z opłatą, której wysokość w kwocie netto za każdy miesiąc przechowywania jednego zgłoszenia wynosi jedną trzecią procenta (0,33%) średniego wynagrodzenia w gospodarce narodowej wyrażonego w kwocie brutto, o ile wielkość danych zawartych w zgłoszeniu nie jest wyższa niż 500mb. W przypadku zgłoszeń o większej zawartości danych, kwota o której mowa w zdaniu poprzedzającym ulega zwielokrotnieniu za każde kolejne przekroczenie wielkości 500 mb.
5.9. Aktualizacja cennika nie wymaga zgody Zleceniodawcy. Zmiany cennika nie powodują zmian w ustalonych umownie zobowiązaniach stron i mają zastosowanie jedynie względem zobowiązań powstających po momencie ich wprowadzenia chyba, że Strony postanowią inaczej.
5.10. Abonament jest opłacany przez Zleceniodawcę jednorazowo po zawarciu umowy, lecz przed datą rozpoczęcia świadczenia usług albo miesięcznie z góry, do 30 dnia miesiąca poprzedzającego kolejny miesięczny okres świadczenia usług w kwocie wynikającej, w kwocie wynikającej z podzielenia wartości abonamentu przez liczbę miesięcy, na jaki został on wykupiony.
5.11 Usługi nieabonamentowe płatne są z góry, w terminie 14 dni od podpisania umowy lub zgodnie z indywidualnie ustalonym w formie dokumentowej harmonogramem rozliczeń.
5.12. W przypadku przekroczenia ustalonych terminów płatności, Zleceniobiorca ma prawo zaprzestać świadczenia nieopłaconych usług na rzecz Zleceniodawcy do czasu ich uregulowania wraz odsetkami i innymi wymagalnymi należnościami. Okres w którym usługi nie są świadczona z powodu wskazanych w zdaniu poprzedzającym przyczyn nie przerywa biegu okresu na jaki został wykupiony abonament, a Zleceniobiorca nie odpowiada za powstałe w jego trakcie uchybienia, zaniedbania, straty ani żadne inne negatywne skutki związane z brakiem świadczenia usług.
6. Odpowiedzialność
6.1. W przypadku niewłaściwego wykonania lub niewykonania danej usługi przez Zleceniobiorcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność, Zleceniodawca ma prawo do zgłoszenia reklamacji, którą wnieść należy w terminie 7 dni od momentu stwierdzenia niewłaściwego (nie)wykonania Usługi przez Zleceniobiorcę lub upływu ustalonego umownie terminu wykonania na adres bok@wb360.pl . Reklamacje wniesione po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.
6.2. Zleceniobiorca rozpatruje reklamację niezwłocznie, lecz w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych. Odpowiedź na reklamację następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6.3. Zleceniobiorca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy i Regulaminu powodujących szkodę materialną po stronie Zleceniodawcy. Strony przyjmują, że naprawienie szkody przyjmie formę kary umownej wyłącznej. Za poniesione szkody Zleceniodawcy przysługuje kara umowna wynosząca do 20% wartości przedmiotu umowy.
6.4. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za: (a) utracone korzyści po stronie Zleceniodawcy, (b) przerwy w dostępie do Platformy z powodu prac konserwacyjnych i rozwojowych nie przekraczających w skali roku wskazanego limitu czasu, (c) przerwy w dostępie do Platformy ani utraty Danych spowodowanych awarią, tzn. będących skutkiem zdarzeń losowych i siły wyższej na które Zleceniobiorca nie ma wpływu oraz działań lub zaniechań osób trzecich, za które Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności.
6.5. W przypadku, w którym Zleceniodawca nie zdecyduje się przekazać Danych archiwalnych na przechowanie Zleceniobiorcy po upływie terminu na jaki została wykupiona ich archiwizacja, trwałe usunięcie tych Danych przez Zleceniobiorcę nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń po stronie Zleceniodawcy. Pobranie tych danych przez Zleceniodawcę powinno w tym przypadku nastąpić przed datą upływu okresu archiwizacji poprzez pobranie z poziomu platformy plików .PDF z (a) formularzem wstępnym, (b) historią konwersacji i załącznikami do niej lub zlecenia tego za dodatkową opłatą WB 360°.
6.6. Na naszej Stronie internetowej mogą znajdować się linki do innych witryn, które nie stanowią naszej własności ani nie są przez nas nadzorowane. Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za inne strony internetowe ani za ich praktyki związane z ochroną prywatności. Z tego powodu zachęcamy do świadomego opuszczenia naszej strony i zapoznania się z polityką prywatności każdej strony internetowej, która może gromadzić dane osobowe.
7. Postanowienia Końcowe
7.1. Zmiany Regulaminu nabywają mocy obowiązującej po upływie 14 dni od dnia ich opublikowania na stronie www.wb360.pl . Jeśli w okresie przejściowym, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Zleceniodawca wypowiedział Umowę, stosuje się dotychczasowy Regulamin.
7.2. Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, aby uzyskać więcej informacji na temat niniejszego regulaminu lub w jakiejkolwiek sprawie mającej związek z naszą Stroną internetową, Platformą lub innymi świadczonymi przez nas usługami, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszej Stronie internetowej.